sobota, 27 maja 2017

Gitarkowo

Czytelnicy tego bloga zauważyli z pewnością, żę lubię gitarę i muzykę gitarową.

Oto jedna z wielu stron, na której można uczyć się grać:

http://www.goliathguitartutorials.com/

Fajne jest też to, że lekcje prowadzone są po angielsku. Można nauczyć się, przy okazji, fachowego słownictwa po angielsku. To może śmieszne, ale nie każdy Anglik zna takie słownictwo. Pamiętam jak raz zapytałem pewną młodą angielkę jak jest próg po angielsku, jakoś to opisałem, ale nie wiedziała. A ukończyła college więc już coś tam więcej powinna dziewczyna wiedzieć.
A ja wtedy zwyczajnie zapomniałem, że fret to próg. Można też od biedy powiedzieć bar.

A propos gitary, prowadzę też i ja lekcje gitary. Cennik podobnie jak w przypadku angielskiego, 20 funtów za godzinkę. Zapraszam, jeśli ktoś mieszka w Anglii blisko mnie albo chciałby może przez Skype. Ostatnio w pracy wygadałem się, że gram, więc przy jakiejś okazji zaprosili mnie abym coś zaprezentował. Parę dni temu pewien poważny gość powiedział mi, że powinienem nauczać gry na gitarze i dobrze na tym tu wyjdę. Prywatnie, nie w szkole.
Ale dzisiaj po prostu zwątpiłem. Gość, który gra na gitarze od ponad 20 lat poprosił mnie o lekcje. No chyba jednak coś rzeczywiście umiem.

Pozdrawiam

Aha, gitara po angielsku to guitar. :)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz