niedziela, 17 lipca 2016

Ucz się języka

Ostatnio znalazłem stronkę do nauki języków obcych. Można ściągnąć sobie na Android darmowe materiały do nauki. Proszę sprawdzić stronę:

uczsiejezyka.pl

Dostępne są materiały do nauki następujących języków:

- angielski
- hiszpański
- niemiecki
- włoski
- francuski
- portugalski
- rosyjski
- ukraiński
a także angielski biznesowy i dla dzieci.

Tylko się uczyć. Naprawdę teraz nikt nie może mieć wymówki. Internet pozwala przekraczać wszelkie granicew szerokim tego słowa znaczeniu.

Byłem dziś na spacerze zwanym przez niektórych POM (Powolny Obchód Miasta) i patrzę a tu w rynku pojawił się nowy obiekt:





Może któregoś dnia warto byłoby wsiąść i się pokręcić. Może coś ciekawego wypatrzę.

A ostatnio jak byłem w Poole, patrzę a tu sklep polski zamknęli. Zrobiłem nawet zdjęcie, ale za smutne, żeby tu zamieszczać. A pamiętam jak kupowałem tam rok temu kawę i trufelki do kawy. To se ne vrati.


1 komentarz: