środa, 17 sierpnia 2016

Free Range Children :)

Ponad rok temu przebywałem we wsi o pięknej nazwie Chettle. No i rozbawił mnie ten powiedzmy znak drogowy :) o free range jajkach przedtem bowiem słyszałem jedynie.




Właśnie doładowałem sobie telefon i otrzymałem taką wiadomość: Lovely jubbly.

Słownik diki.pl tłumaczy to jako "cudnie, świetnie" ale co oznacza samo jublies to sobie sami sprawdźcie. :)

A w ogóle byłem kilka dni w Polsce. Było fajnie. Załapałem się na imprę zorganizowaną w nocy przez Centrum Nauki Kopernik "Noc spadających gwiazd"

Oto link:
http://www.kopernik.org.pl/news/n/noc-spadajacych-gwiazd-w-niebie-kopernika-2016/

Pora na smutną piosenkę


I na pocieszeie tego samego artysty




Jeszcze inna wersja. Dajmy chłopakowi pośpiewać, to w końcu też George.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz