wtorek, 22 listopada 2016

W Polsce byłem

Spędziłem pięć dni w Polsce. Straszyli mnie, że zzzimno, ale okazało się, że w tej chwili na wyspach jest znacznie mniej przyjemnie. 11 stopni na plusie w Polsce, naprawdę miło.

Będąc w kraju zakupiłem Komputer Świat "ANGIELSKI Najlepsze Narzędzia do Nauki".


Podczas następnych wpisów postaram się omówić niektóre propozycje tu zamieszczone.

Po powrocie, na lotnisku Luton przywitały mnie szpaki, po angielsku szpatk to starling.
Zacząłem im robić zdjęcia i podchodziłem coraz bliżej. Ostatnie zdjęcie poniżej. Szpak nie uciekł do końca, podszedłem tak blisko, że mógłby spokojnie dziobnąć ten mój iphone. Po zrobieniu ostatniej fotki oddaliłem się powoli a szpak pozostał na swoim miejscu.



To byłoby dzisiaj na tyle. Pozdrawiam :) George

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz