czwartek, 19 stycznia 2017

Verbs - Motion

Przechodzimy do MOTION czyli do ruchu. Ruch szeroko rozumiany opisuje czasownik - verb. Opisuje on w jaki sposób przedmioty poruszają się.

Birds fly. Ptaki latają.
People walk. Ludzie chodzą.

Można też postawić filozoficzne pytanie: co było najpierw: rzeczownik czy czasownik?

:))

Ostatnio idę sobie pasażem w Salisbury a tu dwóch fajnych gości gra i jeden z nich śpiewa.


Zaobserwowałem, że zarówno w pubach jak i na ulicy artyści reprezentują naprawdę wysoki poziom.

A poniżej pierwsza strona gazetki wczorajszej, jak to niektórzy się cieszą z Brexitu.


Momentous - doniosły, ważny.

Zajęcia w Collegu ogromnie mi się podobają. Wysoki poziom i interesujący ludzie biorący w nich udział. Wysoka kultura osobista. Jestem jedynym Polakiem na zajęciach, ale jeden z kursantów poinformował mnie, że jego ojciec jest Polakiem. Jednak on Polakiem nie czuje się i raczej języka polskiego nie zna. Ale to nic, teraz przypomniało mi się. W zeszłym roku rozmawiałem z człowiekiem, którego oboje rodziców są Polakami, ale on nie znał języka swojej matki i ojca. Mówił o sobie jako o Brytyjczyku, którego rodzice są Polakami.

Kącik muzyczny, a raczej gitarowy.


I gitara elektryczna:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz