piątek, 24 marca 2017

Zaległości

Znów miałem przerwę w prowadzeniu bloga. A tutaj tyle zaległości. Umknął nam Saint Patrick's Day. Obchodzi się ten dzień 17 marca.

Według tradycji święty Patryk używał trzylistnej koniczyny w celu wyjaśnienia dogmatu o Trójcy. Koniczyna po angielsku to clover albo shamrock. Czyli:
According to Tradition, Saint Patrick used the trhee-leaved clover to explain the Holy Trinity dogma to Irish pagans.

Poza tym powoli zbliża się koniec mojego Collegu. Na ostatnich w zasadzie zajęciach, bo teraz to już tylko trzeba przygotować port folio, zwróciłem uwagę, że Anglicy są tab odmienni od Polaków. Polacy zaraz by się skrzyknęli na jakąś herbatę, pizzę, lody albo po prostu na piwo w zależności od czasu i okoliczności. A ci "See you later" cokolwiek to znaczy w tym kontekście. Ja bym to ujął tak jak mój znajomy kiedyś do mnie powiedział: "Do zobaczenia w lepszych czasach, co nie znaczy Nigdy." Czyli See you later co nie znaczy nigdy. :) Ok then.

Ostatnio pogoda marna,wieje momentami pada deszcz. A ja, od kiedy uzyskałem status qualified teacher QTS - Qualified Teacher Status - w Anglii, zacząłem otrzymywać pierwsze propozycje pracy w angielskiej szkole. Fajnie, zobaczymy co się wkrótce wydarzy.

Miłego dzionka życzę.

A na tej stronce można sobie gitarkę podstroić:

https://www.ultimate-guitar.com/tools/tuner

Pozdrawiam,

George

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz