sobota, 3 czerwca 2017

Greensleeves

Greensleeves to utwór klasyczny świetnie brzmiący na gitarze. Pokażę poniżej dwie interpretacje w wykonaniu tego samego rosyjskiego gitarzysty. Pierwsza wersja na klasyku a druga na akustyku.
Nie ukrywam, że uczę się od niego sporo. Jak to robię? A no biorę nagranie z youtube na tapetę, czyli słucham, obserwuję jego palce i gram to samo. Czasami jak słucham pierwszy raz wydaje mi się trudne, ale jednak nie jest tak źle. Dużym ułatwieniem jest, że ten artysta niczego nie ukrywa. GItara jest cały czas przed kamerą i widać każdy ruch, każdy akord i sposób wykonania. 

A w ogóle w nocy obok mojego domu przechodzili jacyś goście, pijani i głośno się zachowywali. Skopali też komuś auto. Słyszałem jak kopali, a rano widziałem efekt. Dobrze, że nie parkuję pod domem. 
I nie byli to Polacy ani nawet inni cudzoziemcy. Słyszałem wyraźnie, że to locals. 






To może coś po angielsku. Z filmu 13 reasons why. Otóż kiedy mówimy potasować karty to mówimy shuffle. Ale w filmie kiedy dziewczyna prosi chłopaka aby przełożył, używa następującego wyrażenia: cut the deck. Dla śmiechu wrzuciłem to wyrażenie na google translator i przetłumaczył "wytnij pokład" ahaha :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz