czwartek, 14 kwietnia 2016

Cel niniejszego bloga

Witam. Postanowiłem pisać bloga na temat języka angielskiego oraz Wielkiej Brytanii. Nieco dłużej niż rok mieszkam tu. Z wykształcenia jestem filologiem, nauczycielem języka angielskiego co, teoretycznie przynajmniej, czyni mnie osobą kompetentną w wybranym temacie.

O czym dokładnie chciałbym tutaj blogować? Tak dokładnie to się dopiero okaże. Celem moim jest jednak pomoc w nauce języka oraz w zdobyciu podstawowej wiedzy dotyczącej warunków życia w UK.

W praktyce, chciałbym skupić się zarówno na gramatyce jak i na słownictwie z uwzględnieniem czterech aspektów nauki: czytanie i słuchanie ze zrozumieniem, mówienie i pisanie. Postaram się też stworzyć bank ciekawych linków.


To może na początek zagadka. W jakiej miejscowości zostało zrobione to zdjęcie. Zrobiłem je wczoraj. Od razu mówię, że fotografia nie jest moją najmocniejszą stroną. Potencjalnych Czytelników proszę o wyrozumiałość i o feedback (podpowiedzi rozmaitego kalibru). No i dajcie mi też trochę czasu, żebym się mógł rozkręcić.


1 komentarz: