poniedziałek, 6 czerwca 2016

Kody pocztowe

Postanowiłem napisać dzisiaj krótko na temat kodów pocztowych w Zjednoczonym Królestwie. Przy tej okazji chciałem porównać swoją wiedzę na ten temat z tym co można znaleźć w Internecie.
Nie zaskoczyło mnie to, że nie jestem pierwszy. Znalazłem sporo ciekawych wpisów i stron. Szczególnie spodobał mi się poniższy filmik. Gość opowiada o swoim pobycie w Anglii i robi to bardziej w formie vlogu. Poniższy filmik traktuje o kodach pocztowych, ale zdecydowanie polecam nie tylko ten, ale też i inne jego nagrania!!
Od siebie dodam tylko krótko. Moje pierwsze doświadczenie z kodem pocztowym w Anglii było następujące. Kiedy pierwszy raz przyjechałem tu do pracy, a nie był to mój pierwszy pobyt w UK. Kiedy człowiek przyjeżdża jako turysta, wielu rzeczy nie jest świadomy and he doesn't care. Odbiera mnie miły człowiek z lotniska, nawiasem mówiąc węgierskiego pochodzenia. Wszyscy Węgrzy, których do tej pory tutaj poznałem, są jak w tym starym przysłowiu: Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki. Kiedy więc już było wiadomo dokąd jedziemy, mój nowy znajomy Tibo włączył GPS (global positioning system) i wprowadził kod pocztowy. I w ten sposób dowiedziałem się, że kody w UK są czymś nprawdę użytecznym, praktycznym i niezwykle precyzyjnym. O wszysim mówi poniższy filmik, więc żeby Was nie zanudzać, po prostu obejrzyjcie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz